Wednesday, 26 December 2012

EMMA VIT C DAN RESDUNG

Resdung


EMMA VIT C adalah salah satu vitamin yang paling terkenal, Seperti yang kita tahu, vitamin C bermanfaat sebagai antioksidan yang universal dan kos effektif. Vitamin C juga menggalakkan kulit yang cantik dari dalam dan luaran, membantu meningkatkan sistem imun, dan membantu mencegah beberapa jenis kanser.


Vitamin C dan Resdung

Resdung ialah merupakan virus kanser yang hidup di bawah lapisan kulit.Ia mengalirkan darah kotor yang menjadi punca kepada kerosakan kulit muka.Virus ini turut mengalir bersama darah yang boleh menjadi punca kepada kerosakan organ-organ tertentu dalam badan.Simptom resdung ialah seperti sakit kepala, gatal-gatal, rambut gugur, hidung berair, bersin selalu, mulut berbau busuk,mata gatal-gatal,penglihatan kabur,telinga gatal,seluruh muka gatal,jerawat biasa atau batu,muka berbintik hitam,kahak banyak di kerongkong,gatal pada badan tertentu serta hidung berdarah.

Dengan pengambilan EMMA VIT C secara konsisten, ia mampu merawat penyakit resdung yang kronik tanpa perlu membuat rawatan resdung. Hanya perlu mengambil 1 kapsul sehari sudah mampu merawat masalah resdung yang anda hidapi, di awal pengambilan disarankan mengambil 2 kapsul sehari iaitu pada waktu pagi dan malam, setelah sebulan pengambilan Vitamin C, anda boleh mengurangkan pengambilan dari 2 kapsul kepada 1 kapsul setiap hari.

Setelah mengamalkanEMMA VIT C, anda tidak lagi mengalami masalah:

-Bersin setiap pagi

-Gatal telinga & tekak

-Mengalir cecair putih setiap masa

-Batuk berkahak

-Nafas berbau

-Gatal hidung & mata

-Sakit kepala

-Sakit gusi

Sunday, 23 December 2012

TESTIMONI EMMA LABISIA PUMILIA (KACIP FATIMAH) DAN EMMA WOMEN HEALTHY


TESTIMONI EMMA LABISIA PUMILIA (KACIP FATIMAH) DAN EMMA WOMEN HEALTHY

BULAN KE EMPAT DAH MENGANDUNG..
Salam. Kak, saya dah mengandung...baru je nak start mkn blan keempat EMMA LABISIA PUMILIA n sihat wanita, dah mengandung :). Alhamdulillah rezeki. Blan 3 ni br nak tentukan ada 1 atau 2 baby :). scan awal bln hari tu nampak mcm 2 :). nanti nak order set bersalin plak insyaAllah.

(Sblm ini, customer ini telah menerima DNC, bukan sebab gugur, tapi tali IUD putus dan pendarahan hampir 2 thn. Dah x tahan mkn ubat hormon, dia mencuba cuba Kacip Fatimah & manjakani+ dan sihat wanita. Beliau bersyukur banyak2, darah berhenti hari ke 3 makan..)
SARAH


HILANG KEPUTIHAN, BADAN RINGAN
assalammualaikum muna,saya baru sebln guna ELP & sihat wanita.brsyukur sgt2 kerana mslh kputihan saya byk brkurangan.bdn ringan.sblm ini saya mngalami rasa pelik di bhg ari2 sblh knan seolah2 ada benda brgerak2 di dlmnya ibarat grakan bayi dlm 2 ke 3 saat.risau dibuatnya.stlh memakan ke2 jamu,al...hmdulilah sehingga saat ini tiada lgi grakan.tpi asek buang angin jer..hehehe..

NOR


ASSALAMUALAIKUM SEMUA. DPT TESTI ELP PEPAGI NI NK SHARE UTK SEMUA. DIKIRIM OLEH CUST MELALUI DEALER MAS MELALUI SMS.
"ok sgt2 lah jamu tu..akak dah try byk jamu, pernah yg mahal, dlm rm80 pun ada, tp yg awk punya ni lg hebat..ada ummph! Heee..akak rasa tak nak tukar yg lain lg. Ni mmg best, bdn rasa ringan, pas tu period lancar.Yg tu...t tut tut..pon wow. haaa.."

.

SENGAL BADAN HILANG/ BADAN SIHAT
saya pun makan EMMA WOMEN HEALTHY DAN EMMA LABISIA PUMILIA dari akk...saya ceaser,makan lepas sebulan.....yang saya perasan,sengal2 badan ilang dan badan rasa sihat lepas makan EWH DAN ELP....syukran.Ingat pasni nk order yang lain2 plak.
Masyeerah

NAIKKAN PERANAKAN/KULIT CANTIK HALUS

yati: salam...dah makan sihat wanita & kacip fatimah...kulit bertambah cantik,halus,,,tapi period lak lambat datang,,,bawah perut asyik sakit je..apasal ek???

MAS: salam..
alhamdulillah..mslh period tu xpe..itu healing crisis utk naturalkan mn2 yg x sihat..jgn risau, period gelong pas mkn jamu mmg biasa..bila mslh dah selesai..insy, akan kmbali spt sediakala..tq

yati: (SLPS 1 BLN)
salam kak...alhamdulillah period dah datang semula setelah sebulan makan jamu ni..sebelum ni peranakan saya mmg turun ke bawah.,tadi berurut akak yang urut cakap rahim saya dah naik kembali..tq...lepas ni boleh teruskan makan jamu ni... :))

MAS: syukurlah..moga MAS terus membantu..

MEMBESAR DAN MENEGANGKAN PAYUDARA


PENYEBAB PAYUDARA KENDUR DAN MENGECIL

Pada Usia tertentu, payudara seorang perempuan akan mengendur. Hal itu wajar kerana kelenjar susu mengecil, sehingga ada ruang kosong dalam kulit payudara. Kekenduran itu juga boleh diakibatkan perubahan tubuh yang drastik, sehingga lemak dalam payudara berkurang. Sementara keadaan itu tidak disertai mengecilnya kulit payudara.

Bra merupakan penyebab terbanyak yang membuat payudara tidak indah. Sayangnya, tidak banyak perempuan yang menyedarinya. Mereka tidak tahu, seperti apa Bra yang terbaik untuk menyokong keindahan payudara.

Berikut beberapa faktor penyebab turun dan kendurnya payudara selain hal-hal tadi.

1. Melahirkan dan menyusui anak. Ukuran payudara semakin berkembang seiring dengan usia kehamilan. Membesarnya payudara membuat kelenjarnya bertambah. Akibatnya, tarikan ke bawah semakin kuat.

2. Terlalu besar . Mirip dengan kes ibu menyusui. Kelenjar payudara mempengaruhi tarikan graviti. Semakin besar massa, semakin besar juga daya gravitinya, apalagi kalau payudara selalu bergoncang, khususnya pada para atlet.

3. Tidak ada penyokong. Membiasakan diri tanpa Bra akan menyebabkan kendur, apalagi bila ukuran payudara tergolong besar.

4. Kebiasaan buruk. Tidur miring boleh membuat payudara kendur. Ini boleh dijelaskan dengan teori graviti bumi. Pada tidur miring, payudara tidak ada yang menyokong sama sekali, kecuali oleh Bra. Berbeza dengan tidur terlentang, kerana payudara disokong oleh tubuh.

5. Penyakit. Penyakit seperti TBC (tuberkulosis) atau kanser boleh mengakibatkan payudara menjadi kecil, kendur, atau turun. Ini karena virus dan sel ganas yang merosak organ tubuh.

6. Kurang gizi. Walau mengambil makanan bergizi lebih berguna untuk mengencangkan kulit, faktor ini sangat penting. Penyakit seperti TBC atau kanser boleh muncul akibat kurang gizi. Makanan seperti kubis, kacang , tempe, susu , dan bawang putih sangat bagus untuk mencegah kanser payudara.

7. Perlakuan kasar. Setiap inci dari tubuh kita harus diperlakukan secara halus, apalagi payudara. Perlakuan kasar seperti meramas-ramas terlalu kuat, sangat menentukan keindahan payudara. Juga bila kita menggunakan Bra yang membuat payudara tertekan, tersepit, dan lain-lain.

8. Kesalahan memakai Bra. Bra terlalu kecil, terlalu ketat, atau dibuat dengan bahan tidak bagus, boleh 
menyebabkan payudara tidak sihat. Akibatnya, payudara menjadi kendur dan turun.

PENYELESAIAN

EMMA WOMEN HEALTHY RM50

payudara kendur disebabkan oleh proses melahirkan dan penyusuan bayi. Sememangnya masalah itu tidak mampu dielakkan bagi ibu- ibu diluar. Di EMMA BEAUTY mampu mengembalikan keanjalan dan membesarkan payudara anda seperti anak dara kembali. Cuma amalkan EMMA WOMEN HEALTHY 2 biji pagi dan 2 biji malam selepas makan setiap hari insyaallah mampu mengembalikan payudara yang anjal dan montok.

hubungi 0149659831 utk keterangan lanjut






MERAWAT FIBROIDS DENGAN EMMA WOMEN HEALTHY





Mengapa Tumbuh Fibroid?

Ramai orang tertanya-tanya mengapa seseorang wanita ditumbuhi fibroid pada lapisan dinding rahim. Sebenarnya, punca bagi penyakit ini tidaklah diketahui, dan mengapa ia tumbuh pada sesetengah orang sedangkan yang lainnya tidak. Ada satu kajian yang menunjukkan bahawa lebih kurang 25 peratus daripada wanita sebelum meninggal dunia akan menghidapi penyakit fibroid pada rahimnya tetapi tidak semua mengunjungi dan mendapat rawatan daripada doktor kerana kebanyakan fibroid ini tidak menimbulkan sebarang tanda atau menggangu kesihatan.

Ada yang mengatakan, bahawa ketumbuhan fibroid ini sering berlaku di kalangan wanita yang tidak berkahwin atau lambat berkahwin dan juga yang berkahwin tetapi sukar untuk mengandung dan beranak. Saya juga sering menjumpai fibroid di kalangan wanita yang mengalami masalah ketidaksuburan atau kemandulan. Di samping ketumbuhan fibroid, mereka juga menghidap penyakit endometriosis, iaitu sejenis penyakit di mana darah kotor melimpah ke belakang rahim menyebabkan berbagai-bagai masalah pada saluran peranakan, kilang telur dan persekitaran rahim.

Mana yang timbul dahulu, fibroid ataupun masalah ketidaksuburan tidaklah diketahui. Bagaimanapun, apa yang nyata masalah ketidaksuburan sering berkait rapat dengan ketumbuhan fibroid. Walaupun demikian, wanita yang pernah beranak juga tidak terlindung daripada penyakit fibroid. Seringkali kita lihat di kalangan wanita yang menjangkau ke umur tiga puluhan atau empat puluhan dan setelah anak mereka besar walaupun mereka telah melahirkan mungkin empat atau lima orang anak selepas itu, mereka mendapati sukar untuk beranak lagi dan beberapa tahun kemudian mereka mengalami berbagai-bagai masalah serta gangguan haid, dan apabila diperiksa didapati mereka mengalami ketumbuhan fibroid.

Bagi merawat fibroid amalkan EMMA WOMEN HEALTHY 2 biji pagi dan 2 biji malam selepas makan.


EMMA WOMEN HEALTHY RM50




sebarang pertanyaan hubungi 0149659831 utk keterangan lanjut..

EMMA LABISIA PUMILA


EMMA WOMEN HEALTHY


keputihan

simptom keputihan


Apabila disebut sahaja keputihan, kebanyakan orang perempuan memang tahu apa bendanya. Penyakit keputihan ni adalah penyakit normal yang dihidapi oleh orang perempuan. Tapiiiii apabila kuantiti keputihan yang keluar terlalu banyak, maka di situlah timbulnya masalah yang mana menyebabkan bau yang tidak menyenangkan. Malah boleh sebabkan jangkitan penyakit lain seperti gatal yang amat sangat.

Keputihan ini sebenarnya adalah protein yang dikeluarkan dari dinding kemaluan perempuan akibat dari memakan kubis ini. Protein keputihan ini amat digemari oleh kulat dan bakteria. Keputihan yang keluar melalui kemaluan yang begitu tersorok dan sangat lembap memudahkan kulat dan bakteria tumbuh di situ yang seterusnya menyebabkan kegatalan yang serius. Bertambah serius lahhh gatalnya bile makan udang, ketam, sotong atau kerang kot?

Masalah keputihan yang serius juga sebenarnya boleh mengundang satu lagi masalah yang lebih rumit iaitu MIGRAIN di bahagian tertentu kepala. Masalah keputihan peringkat serius ini juge mengakibatkan kemaluan jadi amat tidak selesa dan seakan-akan berdenyut. Ibarat kalau badan demam atau gigi sakit, kepala pun sakit kan.

EMMA LABISIA PUMILIA - Mampu membantu mengatasi masalah keputihan. Kandungan manjakani, kacip fatimah, nenas batu dan rempah ratus mampu menghilangkan keputihan yang melanda.


Cara: 2 biji pagi dan 2 biji malam selepas makan.