Sunday 23 December 2012

TESTIMONI EMMA LABISIA PUMILIA (KACIP FATIMAH) DAN EMMA WOMEN HEALTHY


TESTIMONI EMMA LABISIA PUMILIA (KACIP FATIMAH) DAN EMMA WOMEN HEALTHY

BULAN KE EMPAT DAH MENGANDUNG..
Salam. Kak, saya dah mengandung...baru je nak start mkn blan keempat EMMA LABISIA PUMILIA n sihat wanita, dah mengandung :). Alhamdulillah rezeki. Blan 3 ni br nak tentukan ada 1 atau 2 baby :). scan awal bln hari tu nampak mcm 2 :). nanti nak order set bersalin plak insyaAllah.

(Sblm ini, customer ini telah menerima DNC, bukan sebab gugur, tapi tali IUD putus dan pendarahan hampir 2 thn. Dah x tahan mkn ubat hormon, dia mencuba cuba Kacip Fatimah & manjakani+ dan sihat wanita. Beliau bersyukur banyak2, darah berhenti hari ke 3 makan..)
SARAH


HILANG KEPUTIHAN, BADAN RINGAN
assalammualaikum muna,saya baru sebln guna ELP & sihat wanita.brsyukur sgt2 kerana mslh kputihan saya byk brkurangan.bdn ringan.sblm ini saya mngalami rasa pelik di bhg ari2 sblh knan seolah2 ada benda brgerak2 di dlmnya ibarat grakan bayi dlm 2 ke 3 saat.risau dibuatnya.stlh memakan ke2 jamu,al...hmdulilah sehingga saat ini tiada lgi grakan.tpi asek buang angin jer..hehehe..

NOR


ASSALAMUALAIKUM SEMUA. DPT TESTI ELP PEPAGI NI NK SHARE UTK SEMUA. DIKIRIM OLEH CUST MELALUI DEALER MAS MELALUI SMS.
"ok sgt2 lah jamu tu..akak dah try byk jamu, pernah yg mahal, dlm rm80 pun ada, tp yg awk punya ni lg hebat..ada ummph! Heee..akak rasa tak nak tukar yg lain lg. Ni mmg best, bdn rasa ringan, pas tu period lancar.Yg tu...t tut tut..pon wow. haaa.."

.

SENGAL BADAN HILANG/ BADAN SIHAT
saya pun makan EMMA WOMEN HEALTHY DAN EMMA LABISIA PUMILIA dari akk...saya ceaser,makan lepas sebulan.....yang saya perasan,sengal2 badan ilang dan badan rasa sihat lepas makan EWH DAN ELP....syukran.Ingat pasni nk order yang lain2 plak.
Masyeerah

NAIKKAN PERANAKAN/KULIT CANTIK HALUS

yati: salam...dah makan sihat wanita & kacip fatimah...kulit bertambah cantik,halus,,,tapi period lak lambat datang,,,bawah perut asyik sakit je..apasal ek???

MAS: salam..
alhamdulillah..mslh period tu xpe..itu healing crisis utk naturalkan mn2 yg x sihat..jgn risau, period gelong pas mkn jamu mmg biasa..bila mslh dah selesai..insy, akan kmbali spt sediakala..tq

yati: (SLPS 1 BLN)
salam kak...alhamdulillah period dah datang semula setelah sebulan makan jamu ni..sebelum ni peranakan saya mmg turun ke bawah.,tadi berurut akak yang urut cakap rahim saya dah naik kembali..tq...lepas ni boleh teruskan makan jamu ni... :))

MAS: syukurlah..moga MAS terus membantu..

No comments:

Post a Comment